دکتر زند رضوی مرداد1400در بیست و دومین مراسم اهدای جوایز ترویج علم ایران که در روز پنجشنبه 2 دی ماه 1400 توسط انجمن ترویج علم ایران برگزار شد، از شماری از افراد و نهادهای فعال در عرصه ترویج علم تقدیر شد و به آنان لوح سپاس اهدا شد. در این مراسم از همکار ارجمند آقای دکتر سیامک زند رضوی، عضو هیأت مدیره انجمن جامعه شناسی ایران و مدیر کمیته دفاتر شهرستانی انجمن و همچنین مدیر و مجری طرح گفتگوی ملی خانواده تجللیل شد و به پاس خدمات ارزشمند، فعالیت‌ها و تلاش‌های پویا، همه‌جانبه تأثیرگذار، مسئولانه، هدفمند و حرفه‌ای ایشان در راستای بسط دانش جامعه‌شناسی به‌ویژه عرصه جامعه‌شناسی مردم‌مدار و افزایش آگاهی و توانمند‌سازی عموم با پیوند این دانش ارزشمند با جامعه به کمک برگزاری دوره‌ها، کارگاه‌ها و اجرای برنامه‌های متنوع علمی، پژوهشی وآموزشی، تندیس و لوح سپاس بیست و دومین دوره جایزه ترویج علم ایران را به ایشان تقدیم شد.

لازم به ذکر است بزرگداشت کوشندگان ترویج علم ایران همه ساله توسط انجمن ترویج علم ایران برگزار می شود و در مراسم سال گذشته از انجمن جامعه شناسی ایران به خاطر فعالیت های ترویجی اش تقدیر شد (برای اطلاع بیشتر اینجا را کلیک کنید).
این موفقیت همکار ارجمند آقای دکتر زندرضوی باعث افتخار و مباهات انجمن جامعه شناسی ایران است. با افتخار به ایشان تبریک عرض می کنیم و برایشان سلامتی و توفیقات بیشتر در مسیر فعالیت‌های علمی و ترویجی جامعه‌شناسانه و مردم‌مدارانه آرزومندیم.

                                                                       هیات مدیره انجمن جامعه شناسی ایران

برای مشاهده متن لوح تقدیر اینجا را کلیک کنید.


اخبار مرتبط:

تقدیر از انجمن جامعه شناسی ایران در مراسم جایزه ترویج علم سال 1399