untitled 1با توجه به برگزاری مجمع عمومی عادی برای انتخاب اعضای هیات مدیره دوره دهم انجمن جامعه شناسی ایران و مجمع عمومی فوق العاده برای اصلاح بندهایی از اساسنامه انجمن، در صبح روز پنجشنبه 30 خرداد 98 که پیشتر به اطلاع اعضا محترم رسیده است، به منظور برگزاری قانونمند و منظم این دو مجمع، توجه اعضای محترم انجمن به موارد زیر جلب می شود:

1- اسامی نامزدهای انتخابات روی سایت انجمن اعلام شده است و با کلیک کردن روی اسامی، فرم پرشده توسط نامزدها، شامل سابقه علمی و انجمنی و برنامه آنها، قابل مشاهده است. (اینجا را کلیک کنید).

2- نامزدهای علاقمند می توانند برای معرفی خود فایل صوتی یا تصویری در حدود 3 تا 5 دقیقه و یا نوشته ای در حدود 800 کلمه تنظیم کنند تا روی کانال اطلاع رسانی انجمن قرار گیرد، و اگر امکانات فنی وبگاه انجمن اجازه دهد، روی وبگاه قرار گیرد.

3- بر اساس مصوبه و رویه هیات مدیره در دوره قبل مجمع (سال 95)، برای منظم تر برگزار شدن انتخابات، همه کسانی که تا پایان اسفند 1397 عضو پیوسته انجمن شده اند می توانند در انتخابات هیات مدیره شرکت کنند و رای بدهند. اعضای پیوسته ای که از قبل عضو بوده اند، در صورتی که عضویتشان تا قبل از برگزاری مجمع و رای گیری تمدید شود، برگ رای دریافت خواهند کرد.

4-هر یک از اعضای پیوسته حاضر در جلسه مجمع عمومی، می توانند از یک نفر از اعضای پیوسته واجد حق رای، وکالت داشته باشند.

لازم است تصویر فرم وکالت نامه (برای دریافت اینجا را کلیک کنید) تا ظهر روز چهارشنبه 29/3/98 توسط وکالت دهنده به پست الکترونیک این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال شود و اصل آن در روز رای گیری توسط وکیل ارائه شود تا برگ رای به وکیل داده شود.

5- پیشنهاد اصلاح موادی از اساسنامه انجمن در مجمع عمومی فوق العاده به بحث گذاشته می شود. اصلاحات پیشنهادی را که به تایید کمیسیون انجمن های علمی وزارت علوم هم رسیده است، لطفا قبل از مجمع ملاحظه کنید تا در مجمع تصمیم گیری درباره آنها سریعتر انجام شود. (برای دریافت اصلاحات پیشنهادی اینجا را کلیک کنید).

6- ممکن است در مجمع عمومی فرصت کوتاهی برای معرفی کاندیداها در نظر گرفته شود که تصمیم گیری در این خصوص و کیفیت انجام آن بر عهده هیات رئیسه مجمع است.

7- امید است با مشارکت اعضای محترم انجمن در مجمع عمومی عادی و فوق العاده و همکاری در برگزاری انتخابات دموکراتیک، منظم و قانونمند، انجمن جامعه شناسی ایران مثل گذشته در مسیر خدمت به علوم اجتماعی و جامعه ایران گام بردارد و به پویایی و تقویت اجتماع علمی جامعه شناسی کمک کند.

 

                                                                                                                                       هیات مدیره انجمن جامعه شناسی ایران

 

 

اخبار مرتبط: