IMG 1338نشست اسفند ماه گروه مطالعات زنان انجمن جامعه شناسی ایران به مناسبت روز جهانی زن روز دوشنبه 18 اسفندماه 1393 و با حضور فعالان حوزه زنان و اعضای هیات تحریریه مجله زنان امروز در سالن جلسات انجمن جامعه شناسی برگزار شد. 

در ابتدای این نشست زهره معینی، مجری برنامه، اشاره­ ای به تاریخچه 8 مارس روز جهانی زن داشت و سپس بهاره بهارفر از اعضای گروه مطالعات زنان گزارشی از وضعیت زنان ایران و جهان و توجه به نقش به زنان موفقی چون مریم میرزاخانی در سال گذشته ارائه داد.

وی هچنین با اشاره به پدیده تلخ اسیدپاشی اظهار امیدواری کرد که خشونت علیه زنان  از بین برود. در ادامه این نشست فیلمی با همین موضوع پخش شد. در بخش دیگری از این مراسم فرشته ذاکر و سعادت پیرانی از اعضای گروه مطالعات زنان گزارش کوتاهی از تجربه عضویت در گروه ارائه کردند.

زهره معینی، عضو گروه مطالعات زنان انجمن از شهلا شرکت صاحب امتیاز مجله زنان امروز و از فعالان حوزه مطبوعات به عنوان یکی از زنان موفق نام برد و دکتر شهلا اعزازی از طرف گروه مطالعات زنان از ایشان تقدیر کرد. در پایان این مراسم شهلا شرکت با بیان تجربیات خود در این عرصه اظهار امیدواری کرد که زنان ایرانی جایگاه واقعی خود را در جامعه به دست آورند.

IMG 1362 0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG 1464

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG 1479 0